Projekty Unijne

VIPACK DZIDO, MATYSZCZAK SPÓŁKA JAWNA realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pt.: „Wsparcie przedsiębiorstwa VIPACK DZIDO, MATYSZCZAK SPÓŁKA JAWNA w zakresie energetyki poprzez zwiększenie wykorzystania odnawialnych źródeł energii”

Celem projektu jest zmniejszenie kosztów zużycia energii w przedsiębiorstwie wnioskodawcy poprzez zakup instalacji z OZE. Efektem realizacji projektu będzie pozytywny wpływ na środowisko naturalne, który zostanie osiągnięty poprzez wykorzystanie instalacji pozyskującej energię z zasobów naturalnych, jakim jest słońce oraz redukcja emisji pyłów, w tym CO2.

Dofinansowanie projektu z UE: 210 488, 56 zł

Działanie 1.4 - Wzór na konkurencję (Etap I)

Tytuł projektu: Nowoczesne wzornictwo szansą na rozwój firmy VIPACK

Cel projektu: Celem projektu jest wzrost konkurencyjności oraz wykorzystania

wzornictwa w firmie poprzez realizację audytu wzorniczego oraz opracowanie strategii

wzorniczej dla firmy VIPACK

Wysokość kosztów kwalifikowanych: 68 000,00 zł

Wysokość wkładu UE: 57 800,00 zł

Poddziałanie 1.4 Wzór na konkurencję – Etap II

Firma VIPACK Dzido, Matyszczak Sp. J. zrealizowała projekt pt.: Wzmocnienie konkurencyjności firmy VIPACK poprzez implementację celów strategicznych i rekomendowanych działań Audytu oraz Strategii Wzorniczej, pozyskanych w ramach Etapu I PO PW, Działanie 1.4 „Wzór na konkurencję”, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia, Poddziałanie 1.4 Wzór na konkurencję – Etap II.

 

Okres realizacji projektu: od 03.08.2020 do 30.09.2021

Wartość kosztów kwalifikowanych projektu: 2 970 000.00 PLN

Wysokość wkładu Unii Europejskiej: 2 027 000.00 PLN

 

CEL PROJEKTU:

Celem głównym projektu jest wzmocnienie konkurencyjności firmy Vipack poprzez zwiększenie jej potencjału w zakresie umiejętnego zarządzania wzornictwem oraz wzrost wykorzystywania wzornictwa w działalności przedsiębiorstwa.

 

Powyższy cel główny przyczyni się do realizacji następujących celów szczegółowych:

-wzrostu wykorzystania rozwiązań wzorniczych w przedsiębiorstwie,

-osiągnięcia pozycji rodzimego lidera w zakresie usług pakowania jaj;

-wzrostu wykorzystania innowacyjności w przedsiębiorstwie, w tym innowacji procesowej, produktowej, marketingowej i organizacyjnej,

-doposażenia zasobów technicznych o nowoczesne urządzenia i maszyny,

-racjonalnego wykorzystania posiadanych zasobów: ludzkich i technicznych,

-zdobycia nowych rynków zbytu,

-osiągnięcia komplementarności oferty produktowej oraz wysokiego stopnia korelacji z potrzebami i oczekiwaniami docelowych grup odbiorców.

 

REZULTAT PROJEKTU

Rezultatem projektu jest wdrożenie na rynek znacząco udoskonalonej usługi pakowania jaj. Działania objęły usprawnienia w głównych cechach samej usługi, jak i w obszarze procesu jej świadczenia. Istotnym obszarem jest wzrost wydajności, dokładności i jakości. Jednakże bardzo ważnym aspektem jest także wplecenie do nowego procesu nierealizowanego dotychczas przez konkurencję obszaru projektowania opakować poprzez udostępnienie klientom zaawansowanego narzędzia online do konfigurowania opakowań 

Copyright © 2022 Vipack

Cookies

Używamy plików cookies i podobnych rozwiązań technologicznych,
aby personalizować zawartość i treści reklamowe oraz analizować ruch na stronie internetowej.

Wchodząc na naszą stronę internetową wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies, zgodnie z zasadami opisanymi w naszej 
Polityce prywatności.